Παρατηρήσεις:
- Είναι αρχή σχολικής χρονιάς με πλήθος νέων μαθητών και πολλών παλαιών που έχουν “ξεχάσει να σκέφτονται τους κάδους” όπως φαίνεται.
- Δίπλα στον κάδο Ανακύκλωσης δεν υπάρχει “αξιοπρεπής” κάδος σκουπιδιών (ο παλιός καταστράφηκε από δυνατές-εκτονωτικές κλωτσιές), αλλά ένα χαρτόκουτο που αλλάζεται κάθε εβδομάδα. Αναμένεται από το Δήμο καινούριος κάδος.
- Για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει (με τη βοήθεια ξεχωριστού κουβά) και την ποσότητα υγρών που περιείχαν τα μπουκάλια ή ποτήρια. Άρα για πρώτη φορά τη συμπεριλάβαμε στη μέτρηση.
- Ο σκοπός μας είναι, με όλες τις παρεμβάσεις και προσπάθειες που θα κάνουμε, αυτό το ποσοστό να μειωθεί στους επόμενους μήνες.
- Η άσκηση είναι εξαιρετική για Βιωματική επαφή των μαθητών με:
- Την διαφορά: “ΔΙΑΛΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ” VS “Ας τα πετάξω όπως νά ‘ναι, και δε με νοιάζει ή ας τα ξεχωρίσει το Κέντρο Ανακύκλωσης”.
- Ποια υλικά είναι ανακυκλώσιμα και ποια όχι.