Μέτρηση ποσοστού αστοχίας κάδου Ανακύκλωσης Κυλικείου

Παρατηρήσεις:

  1. Είναι αρχή σχολικής χρονιάς με πλήθος νέων μαθητών και πολλών παλαιών που έχουν “ξεχάσει να σκέφτονται τους κάδους” όπως φαίνεται.
  2. Δίπλα στον κάδο Ανακύκλωσης δεν υπάρχει “αξιοπρεπής” κάδος σκουπιδιών (ο παλιός καταστράφηκε από δυνατές-εκτονωτικές κλωτσιές), αλλά ένα χαρτόκουτο που αλλάζεται κάθε εβδομάδα. Αναμένεται από το Δήμο καινούριος κάδος.
  3. Για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει (με τη βοήθεια ξεχωριστού κουβά) και την ποσότητα υγρών που περιείχαν τα μπουκάλια ή ποτήρια. Άρα για πρώτη φορά τη συμπεριλάβαμε στη μέτρηση.
  4. Ο σκοπός μας είναι, με όλες τις παρεμβάσεις και προσπάθειες που θα κάνουμε, αυτό το ποσοστό να μειωθεί στους επόμενους μήνες.
  5. Η άσκηση είναι εξαιρετική για Βιωματική επαφή των μαθητών με:
  • Την διαφορά: “ΔΙΑΛΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ” VS “Ας τα πετάξω όπως νά ‘ναι, και δε με νοιάζει ή ας τα ξεχωρίσει το Κέντρο Ανακύκλωσης”.
  • Ποια υλικά είναι ανακυκλώσιμα και ποια όχι.
Print Friendly, PDF & Email